Sunday, September 5, 2010

REBOND :D

REBOND:D...
hehe,yesterday aku pegi
rebond rambut at kedai dekat puchong!!
dah lama aku tidak ke puchong sbb sekarang nih kan aku dah pindah ke bangi!!
mana tak ner..lama tak pegi sbb aku pon sekolah asrama so susah sikit nak pergi jalan2!!
aku ingatkan rebond tak sakit and sangat senang!!
but,sakit gler..semalam aku tahan je sbb barber dekat sane ckp
kalau nak cantik kenalaaa tahan sikit je!!
aku just tahan and fikirkan mase depan rambut aku!!
hehe..and then aku just suruh die potong rambut yang rosak je..
sbb aku sayang kan rambut aku and aku tak nak rambut aku pendek just nak biar panjang...
thanks mak sbb give me money for rebond my hair!!!
thanks a lot:)
then i got shampoo and conditioner for free!!
and another treatment!!
oh,got to finish my folio!!
Taa..........taaaaaa~

No comments:

Post a Comment