Monday, November 29, 2010

taman NEGARA

oittttt,,,,,
ermmmm,,,,,
oooooooo,,,,,
ummmm,,,,

ok cukuplaa berfikir nak cite camne~!!!
best gler pegi taman negara.........
fun gler ngan kengkawannnnnn...........................
especially dgn mate aku mase tuuu sheddy.....
group aku-dina,rai,aifiqa,nabila,syaya,pipah!!!
diorang pon sporting..
dgn pak cik2 yg bawak kitaorg kesane kemari!!
best ahhh.......
hari tuu sempat tgk tapir,bab1 hutan.........insects banyak glerrrrr!!
selamatlaa tak kena pacat kalau tak pengsan aku dibuat nyerrrrrrr....
(haha)<3
banyak gler gambar diorang dlm camera aku!!haha
ermmmm ape kate kite ltk gambar sedikit!!!hehe
 aku ngan sheddy!!!

 cikgu dan 2 elit!!

 aifiqa dan spongebob!!!

aku,shedy dan rai!!!!


haha!!!comel2 semuanyerrrrrrrrrr................
hihi.........
buhbyeeeeee

No comments:

Post a Comment